Zalety i rodzaje piast Enviolo

ZASADA DZIAŁANIA MANUALNYCH PRZERZUTEK ENVIOLO

OPIS MANUALNEJ PRZERZUTKI ENVIOLO

Bezstopniowa, manualna grupa ENVIOLO składa się ze specjalnie zaprojektowanej wewnętrznej przekładni znajdującej się w tylnej piaście oraz obsługującej tę przekładnię manetki (kontrolera) umieszczonej na kierownicy. To wygodne i nieskomplikowane rozwiązanie dla każdego rowerzysty.

ZALETY TECHNOLOGII ENVIOLO

BEZSTOPNIOWA ZMIANA PRZEŁOŻENIA

Pozwala rowerzystom skupić się na jeździe rowerem, ruchu ulicznym czy krajobrazie. Bezstopniowa zmiana przełożeń umożliwia ciągły ruch między przełożeniami, co pozwala na jazdę z dokładnie pożądanym rytmem. Przełączanie biegów to już przeszłość. Koniec z tradycyjną zmianą przełożeń, blokowaniem łańcucha, pustym pedałowaniem, skrzypieniem. Po prostu poczuj niepowtarzalne wrażenia z jazdy stworzone dzięki łatwości użytkowania tej technologii.

BEZ POTRZEBY KONSERWACJI

Zamknięta piasta Enviolo zapewnia ochronę przed wpływami zewnętrznymi, co zwiększa trwałość i wydłuża żywotność produktu, zwłaszcza w połączeniu z napędem paskowym np. typu GATES™. Idealne dopasowanie dla nowej generacji rowerzystów, dla których ważna jest prostota obsługi i komfort jazdy.

PRAWIE BEZGŁOŚNE

Piasty Enviolo oferują cichą i płynną jazdę. Nigdy więcej dźwięków przeskakujących łańcuchów lub klikania przerzutki, tylko dźwięki otoczenia.

ZMIANA PRZEŁOŻENIA BEZ WYSIŁKU, NAWET PRZY OBCIĄŻENIU

Enviolo umożliwia zmianę przełożenia w każdych warunkach jazdy bez konieczności zatrzymywania pedałów lub pedałowania wstecznego.

WIĘKSZA ZMIANA PRZEŁOŻENIA

Zakres przełożeń 310% – 380% pozwala na jazdę w każdych warunkach. Z łatwością wjedziesz pod górkę na rowerze towarowym lub pojedziesz z dużą prędkością tak, aby jeździć sportowo. Dla każdego rowerzysty istnieje idealne przełożenie.

TYPY PIAST ENVIOLO

CITY

Piasta typu CITY została zaprojektowana, aby sprostać wymaganiom miejskiego rowerzysty. Lekkie pojazdy, które pomagają poruszać się po ruchliwych drogach miejskich, ścieżkach rowerowych i skrzyżowaniach.

  • Zakres współczynnika: 310% (0,55-1,7)
  • Maksymalny nominalny moment obrotowy: 55Nm
  • Maksymalna masa całkowita pojazdu: 160 kg
  • Warianty rozstawu osi: 135 mm
  • Wersja szprychowa: 36 szprych
  • Opcje hamulców: Obręcz, rolka, tarcza

TREKKING

Piasta typu TREKKING została zaprojektowana, aby oferować osiągi na dłuższe przejażdżki, gładsze zakręty, które rowerzyści napotkają na wiejskich drogach lub w innych wszechstronnych środowiskach.

  • Zakres współczynnika: 380% (0,5-1,9)
  • Maksymalny nominalny moment obrotowy: 85Nm
  • Maksymalna masa całkowita pojazdu: 180 kg
  • Wariant rozstawu osi: 135 mm
  • Wersja szprychowa: 32, 36 szprych
  • Opcje hamulców: Obręcz, rolka, tarcza

HEAVY DUTY

Piasta typu HEAVY DUTY została zaprojektowana do pracy pod większym obciążeniem i wagą, idealna do transportu ładunków na dłuższych trasach.

  • Zakres współczynnika: 380% (0,5-1,9)
  • Maksymalny nominalny moment obrotowy: 100Nm
  • Maksymalna masa całkowita pojazdu: 250 kg
  • Warianty rozstawu osi: 135mm, 148mm
  • Wersja szprychowa: 32, 36 szprych
  • Opcje hamulców: Obręcz, Tarcza

Ostatnie newsy

Blog